Myskväll som ett avslut på en toppenhelg!

God eftermiddag! Jag sitter och klunkar i mig vatten, det behövs i värmen! Min dag har sett ut som så, att jag skjutsade först Sandra till jobbet, en timme tidigare idag än igår. Sedan åkte jag hem, åt frukost, och när den lagt sig diskade jag en del. Vid 12 stack jag till ASK och körde rygg, underarmar och mage - skönt! Väl hemma igen tog jag det lugnt ett tag, och intog lite proteintillskott. Smorde in mig i solskyddsfaktor, och lät den torka under tiden jag diskade lite till. Vid 14.20 ungefär begav jag mig ut i solen, till Vilsta, som vanligt. Det var riktigt mycket folk där idag, trots att det var molnigare än tidigare dagar. Jag bredde ut vår filt, och lade mig och slappade. Efter bara 35 minuter började det blåsa, och molnen var oroligt grå, så jag packade ihop och begav mig hemåt igen. Nu har jag avnjutit en kalldusch, och ska klä på mig. Sandra ska hämtas om 20 minuter, då blir det Tuna Park, och jeansköp för min del :) Om vi hinner kanske vi hittar något mer!

Kvällen har jag sett fram emot hela dagen, jag och Sandra har planerat att ha en riktigt mysig Johan-och-Sandra-kväll. Det blir kycklingwraps med diverse gott till, och någon/några av de nya filmerna. Det blir bäddad soffa och massa kramar och mys - the way we love it!

Ta hand om er ikväll, ni också!

/ Johan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0