Paul Potts och ditt och datt

Godmorgon i hettan! Här sitter jag och smaskar på risgrynsgröt, fin frukost det. Lämnade Sandra på Silvan för en timme sedan, och innan det handlade vi lite småkrafs på Willys. Jag åkte vidare till Tuna Park där jag gick runt ett tag, provade faktiskt lika mycket kläder som jag i vanliga fall provar på 2-3 rundor. Hittade ett par skitfina nedsatta Björn Borg-beachshorts - för små. En fräsch, svagt rosa Bondelid-tshirt - för liten. Nu fanns det iofs bara M och XL, men jag brukar ju kunna ha M! (ibland). Sedan provade jag byxor på Brothers, hittade ett par som jag gillar mycket, ska ta med mig Sandra och låta henne agera smakråd. Testade även en beige jacka med många fickor på, som var ett litet fashion wildcard för mig, men jag tyckte faktiskt att den var ganska nice.. den satt bra, men gränsfall till för liten, om man typ spänner ryggen, och det håller ju inte i längden. Den var nämligen nersatt till 399, så man hade ju råd att chansa annars..

Dagen ser ut som så, att jag ska äta upp min gröt, sedan börja bälga vatten, så man fyller på reserverna. Tänkte nämligen bege mig till ASK ett tag.. var där senast förra helgen tror jag. Jag måste också diska lite, vårt kök har en tendens att bilda disk (jag lovar att det är kökets fel!). Jag och Sandra ska tillsammans med Ture och Lena åka till Malma Marken, en årlig marknad i Malmköping, för er icke insatta. Förra året var det trevligt, men jag har för mig att vi hade dåligt med pengar, så vi unnade oss inget. I år tror jag att det blir en ny plånbok till mig och kanske lite delikatesser, vi får se ikväll, trevligt blir det nog!

Hur lägger ni upp er lördag?

/ Johan

Kommentarer
Postat av: amelie

Jag var på malmamarken igår, det är verkligen lätt att shoppa loss :D

2008-07-26 @ 16:37:29
URL: http://metrobloggen.se/ameliepettersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0