Sköönt

Nyligen hemkommen från ASK. Det var inte igår jag gymmade där sist kan jag lova, och det kändes! Varenda muskel i min kropp (förutom möjligtvis benen) har fått vila ett bra tag nu. Jag hade dock tänkt komma igång igen nu, nu när man blivit varm i kläderna på jobbet och allt annat rullar på. Trots att semestern är en tid att vila upp sig på, är det en utmärkt träningsperiod också.

Nu sitter jag och lyssnar på Queen och äter en stor skål fil och müsli med torkade frukter strödda över - gott! Hade tänkt slappa i någon timme, innan jag gör lite nytta här hemma.

Ha en trevlig måndag!

/ Johan

Kommentarer
Postat av: amelie

jag ska också försöka komma igång med träningen igen, efter 1,5 veckas sjukdom :( Ha en bra dag! :)

2008-07-14 @ 18:17:57
URL: http://metrobloggen.se/ameliepettersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0