Snacka om att vakna "på fel sida"

God morgon.. eller inte!? Vaknade nyss av ett sju hundrans liv utan för fönstret, lät typ som världens största borr eller något. (Lägg märket till att klockan bara var strax efter halv åtta). Jag låg kvar och hoppades att ljudet snart skulle sluta, det lät ju jättehögt så inte kan det fortsätta länge såhär tidigt på morgonen tänkte jag.. Men när några minuter hade gått och ljudet blev olidligt bestämmde jag mig för att kolla vad f*n det var som lät. Och gissa vad? Jo, det är typ någon mossblås som någon (eller några) håller på och blåser med på marken.. med start klockan 07.30.. SUCK och tack för den sovmorgonen..


Hur som helst, nu är jag uppe i alla fall! Snart kommer mamma och vi ska umgås och fixa lite idag, ska bli kul. Jag jobbar i eftermiddag idag igen men innan dess ska mamma och jag åka till gå promenad (?), äta frukost, åka till röda korset och lite annat som inte är bestämt än :)


Ha en bra dag!
/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som om dagen faktiskt kommer att bli bra i dag ändå!

2008-07-02 @ 07:56:23
URL: http://mammajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0