Blandad kompott

Igår firade jag och Johan att vi har varit tillsammans i 16 månader! Jag överraskade med paket och fika när han kom hem, och sen på kvällen var Amelie och Totte hos oss och vi kollade på Sverige-Grekland matchen =)

I övrigt flyter allt bara på i våra liv, Johan jobbar och jag har min "semester". Den 17 juni börjar jag på Posten men innan dess har jag inget jobb inplanerat.

Studenten var bra och det kommer snart bilder! Har lite fullt i datorn bara men ska rensa idag. Och tack för alla Grattis från er läsare ♥

Tror det var allt för mig, ska pusha Johan att skriva lite så ni får lite variation (om vi nu har några läsare kvar) =)
/ Sandra

Kommentarer
Postat av: amelie

gårkvällen var trevlig =)

2008-06-11 @ 12:23:03
URL: http://ameliepettersson.blogg.se/
Postat av: annaa

stå på dig och skriv vidare, skit i vad andra säger för om dig, jag tycker det är kul att läsa, så unga och verkar fixa allt så bra. :) UNDERBART.

2008-06-11 @ 18:19:24
Postat av: Stina

Jag e kvar :)

2008-06-11 @ 21:24:25
URL: http://stinadenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0