Kneg-seg

Hej allihop! Inte igår!

Tänkte bara berätta hur de senaste dagarna sett ut för mig, samt varför jag inte skrivit något här. Av någon anledning har jag varit så sjuuukt trött varje dag nu, i säkert 10 dagar. Jag har knappt haft ork nog att slutföra arbetsdagen, utan har alltid tänkt "Nehe, om man skulle ta och sluta tidigare idag, och åka hem och sova?". Så har inte fallet blivit, utan jag har jobbat över varje dag istället (haha!), men när jag väl kommit hem har jag varit helt slut - antingen har jag varit ett vrak, eller så har jag somnat i soffan/sängen efter en liten stund. Nog om det, det gäller bara att lägga sig i tid på kvällen helt enkelt.

Idag skall jag eventuellt jobba över, fast på telefon. Jag skall alltså ta samtal igen, vilket jag faktiskt gjorde en gång förra veckan också, fast det bjöd jag på då. Är det så att det är jättelånga samtalsköer kan jag jobba över med övertidslön, och hjälpa till att plocka ner kön.

Tråkigt med allt jobbsnack från mig hela tiden? Då kör vi lite fritid. Foto! Har redigerat färdigt balbilderna på Martin och hans pingla, så nu skall de äntligen få sina foton. Känner att det faktiskt är dags att dra igång mer med fotograferandet nu.. skall fotografera min kollega Theresa och hennes kille nu någon dag, och sedan förhoppningsvis lite andra porträttsessioner med diverse folk. Har jag tur kanske Sandra hamnar framför linsen också, vem vet! :)

Neheni, nu skall jag äta lite frukost, gosa lite med Sandra som fortfarande ligger kvar i sängen, och bränna ut bilderna på CD. Efter det blir det en dusch, och all annan förberedelse innan jobbdagen tar vid.

Hoppas ni får en trevlig dag!

/ Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0