Man ska ta vara på den lediga tid man får

Trött, trött, trött. Jag förstår inte hur jag kan vara så slut? Hur som helst hade jag en underbar start på dagen! Jag och Amelie var ute i ungefär två timmar där nästan en timme var aktiv cykeltid. Snackade, stannade till på mammas jobb, åt frukost i solen och hade det riktigt bra! =)

Så himla skönt att vara ledig men på tisdag drar jag igång och jobbar igen. De första två veckorna är väl inte så farliga. Första veckan jobbar jag tre dagar, andra veckan 4 dagar, men sen drar jobbsommaren för min del igång! Jag kan säga så mycket att jag är ledig totalt två dagar i juli, i övrigt jobbar jag varje dag. Kommer varva med jobb på Silvan och jobb på posten och även om det kommer bli slitit, kommer det lätt vara värt det när lönen kommer (A)

Men vad ska jag göra i höst? Är det ingen som vet ett bra jobb till mig? 75-100% och okej lön (helst äckligt bra lön men)? ;) Tror att jag ska försöka hinna få iväg lite Cvn redan nästa vecka eller åtminstone börja leta och titta på möjligheter.

Ska fortsätta min dag nu, har lite att stå i. Längtar tills Johan kommer hem vid 16-17 tiden, då ska jag kramas! Ha en bra dag läsare (jag tjatar på Johan att han ska skriva mer) och jag hoppas att ni nöjer er med mig! =)
/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Mari

Det gör vi, i alla fall jag!



Jag vinkar nu istället, hade pizza och paraply i händerna när bilen kom tutande!

2008-06-13 @ 18:57:21
URL: http://yot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0