När livet tar över en smula..

Hej! Det var tyvärr inte igår vi sågs sist. Tror till och med att veckor har passerat. Det är med en gnutta skam, men även stolthet, som jag kan säga att det beror på att jag är för livsupptagen just nu, om man kan uttrycka sig så. Det fruktansvärt bra på jobbet, bättre än någonsin, jag och Sandra trivs tillsammans som alltid, och träningsrutinerna börjar sakta komma tillbaka. Sedan är det ju så också, att jag försöker att inte sitta så mycket vid datorn när jag väl kommit hem från jobbet. På jobbet sitter man minst halva arbetspassen vid datorn, och jag kan tycka att det räcker.

Jag har faktiskt, äntligen, hittat tillbaka till mitt älskade fotograferande en aning! I lördags vid lunch fotograferade jag min jobbarkompis Theresa och hennes bästa vän Niina. En mycket rolig fotosession med mycket skratt och tokerier, och med mycket bra fotografiskt resultat! De har bara fått se "preview"-foton ur sessionen än så länge, men jag har redigerat en del varje kväll nu, och det börjar bli ett gäng. Kanske delar jag med mig till er senare när tjejerna fått sina foton!

Nu är jag precis hemkommen från en löparrunda till Tuna Park och tillbaka. Har knäckt en gainomax, och sitter och gluttar runt på hemnet med "Jerusalem - Risen" lagom högt i bakgrunden. Skall ta och slänga av mig mina genomsvettiga kläder och fylla en flaska vatten nu. Sandra kommer hem om cirka trekvarten, och tills dess skall jag nog ha lyckats diska undan lite i köket, då jag tror att det blir mysmiddag ikväll!

Jag hoppas vi hörs lite mer framöver, men oavsett, så önskar jag er en toppenvecka, det tänker jag ha! :)

/ Johan - livsnjutaren!

Kommentarer
Postat av: niina sköldin

hej Johan!

tro mig jag väntar medpirr i magen på alla härliga bilder! vad kul det ska bli att se dom. tack en än gång för att du ställde upp och orkade med mig och Tellu även fast vi är galna :)blir garanterat fler gånger, rekommenderar dig vidare!

ha det bäst! kram Niina

PS. min man tackar för bilderna i förskott ;)

2008-07-01 @ 22:02:40
Postat av: Dad

Hej!



Fetpoppade "Truth" och "He likes them" tillbaks från sommarlunch med hela firman ute på Hönö Klåva idag... Gött mos! Jerusalem äger!



Kram



Dad

2008-07-04 @ 19:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0