När mycket behöver göras men inget blir gjort

Johan sover som en stock i sängen, han är helt slut stackarn! Och jag vet hur han känner sig. De senaste dagarna har jag inte gjort mycket vettigt. Det känns som om jag är en ballong som någon har stuckit hål på och sakta, sakta pyser luften ur mig. Förhoppningsvis är det bara skoltröttheten och stressen innan studenten som tar ut sin rätt och jag hoppas att jag är på banan redan imorgon igen!

Förövrigt så skulle vi verkligen behöva handla ikväll fast jag vet inte hur pigg Johan är på det. Dock behövs det då vi varken har smör, mjölk, yoghurt, fil, bröd, turkisk yoghurt och lite andra basvaror hemma. Och dessutom är tandkrämen nästan slut, tvättmedlet likaså och mitt studentnagellack börjar göra att jag ser ut som en luffare ;D

Nej, Johan får sova en stund till och under tiden tänkte jag passa på att redigera lite bal och studentbilder. Som ni kanske misstänker så är bilden till vänster från min student, men fler bilder kommer! Troligtvis imorgon :)

Ha en bra kväll allesammans!
/ Sandra

Kommentarer
Postat av: amelie

du är så förbaskat fin sandra!

2008-06-12 @ 21:10:51
URL: http://aameelie.blogspot.com
Postat av: Sarah

hej! har du körkort? vad är det som gör att du inte åker/går och handlar det nödvändigaste själv utan Johan?

2008-06-12 @ 21:18:12
Postat av: Sandra svarar

Sarah: Jodå, jag har körkort. Men dagtid har Johan bilen och då vi just nu behöver storhandla räcker inte cykeln eller armarna till ;p Visst skulle jag kunna åka själv nu när Johan sover, men han brukar vilja följa med :)

2008-06-12 @ 21:36:17
URL: http://ungsambo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0