Pyssel och dona

Det är skönt att vara ledig men det ska bli kul att börja jobba också! Idag har jag redan hunnit med att gå en morgonpromenad tillsammans med Amelie och jag har ätit en rejäl frukost. I övrigt idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, förutom att jag kanske ska på Medelpass utomhus i Vilsta ikväll. Justja, Johan och jag måste handla lite mat och så idag också. Tvättmedel, tandkräm och andra roliga utgifter ;)



Vi börjar få det fint på vår balkong! Den här härliga uppsättningen örter och sallad fick jag i studentpresent. Men vi ska köpa lite mer saker till balkongen innan det är helt klart, dock får det vänta till löningen om ca 2 veckor =)
/ S

Kommentarer
Postat av: Sarah

kul med massa uppdateringar igen, jag kollar inte varje dag och jag tycker inte alls att du skriver för mycket Sandra. jag tycker att du skriver bra med en rolig bladning utan att det blir tjatigt :)

2008-06-12 @ 10:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0