Tillsammans skapar vi en framtid, vår framtid

Det blev ingen fixarsöndag, istället får det bli en fixarmåndag! Igår var vi sega och låg och myste nästan hela dagen till SATC-boxen. Vi gjorde ingen nytta och köpte till och med hämtmat men det var välbehövligt att få så mycket kvalitetstid med varandra, det är inte ofta vi kan unna oss en hel helg där vi bara kramas och umgås. Och nu när jag drar igång och jobbar imorgon börjar allvaret, tiden för mys minskar och vi måste ta tag i städning och andra rutiner igen. Därför unnade vi oss massa underbar Johan&Sandra-tid igår ♥ Istället tänkte jag börja göra nytta idag genom att diska, städa, sortera post (för det kommer jag inte få nog av på posten ;) ), rensa garderoben och se över veckans mat.

Som jag sa till Johan igår -" Nu när jag också har tagit studenten är vi vuxna på riktigt".
Fan vad bra det känns.

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Lägenheten ligger i övre nyfors i det lugnare villaområdet. Hyran är ca 3300:-/mån, det känns lagom och bra!



Vart ligger er lägenhet och vad betalar ni för den?

Hur stor är den :)?

2008-06-16 @ 20:26:22
URL: http://larssontherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0