Vi ska göra någonting, vi ska slå er med häpnad

Dålig uppdatering, I know. Men fokus har legat på jobb senaste tiden, och som jag skrev i förra inlägget så gjorde jag illa foten förra onsdagen. Som tur var det bara en stukning, men ont gjorde det och jag missade även en arbetsdag.

Den här veckan tog jag och Johan nya tag i hemmet och i våra liv. Nu skippar vi onyttigheterna och pengatjuvar och lagar vår egen mat. Vi håller på och städar & organiserar här hemma, Ikea väntar och då vill vi ha det fint när det kommer lite nya saker hem hit. Vi ska även försöka plocka upp våra vanor gällande träningen, förut tränade vi ju 3-6 dagar i veckan och båda känner att vi saknar det! Men på bara två dagar, inne på tredje dagen idag, har vi kommit en bra bit ändå =)

Och mellan Johan och mig kunde det inte vara bättre. Nykära (ja tro det eller ej!) och lyckligare än någonsin. Det är som att sväva på små rosa puffiga moln

Kommentarer
Postat av: Da Man

Jag är glad för Er skull! Hoppas att ni kommer neråt snart så vi får skämma bort Er lite.

Kram

Samuel

2008-06-27 @ 19:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0