Använda strumpor och tvättmedel

418677-117Tvätta, tvätta, tvätta. Det tar aldrig slut känns det som! Idag är det min fjärde tvätt på två dagar och inte minskar det märkvärt i tvättkorgen. Till viss del får vi väl skylla oss själva när vi bygger lager av smutstvätt men jobbigt är det ändå. Och en annan sak, vad är 30° för påhitt, och handtvätt? Nej, tacka vet jag bomull i 40° eller 60°, okomplicerat och enkelt :)

Nu hör jag att det har slutat centrifugera, så det är bara att ladda om och börja fundera vart jag ska få plats att hänga tvätten ;p

Önska mig lycka till!
/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Christoffer

jag vill också ha en tvättmaskin :(

2008-03-05 @ 12:49:22
URL: http://carecopter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0