ASK-dags!

Nu piper jag snart till ASK för ett fatburn+bröst+biceps-pass, ska bli grymt skönt. Har inte varit där sedan i fredags, känns som en evighet faktiskt! Blir till att köra riktigt hårt idag, för att kompensera för förlorad träningstid, hehe.

Måste ursäkta för att jag varit dålig på att skriva inlägg den senaste tiden också, men jag har jobbat dygnet runt känns det som. Minst 10h per dag borta från hemmet i jobbsammanhang, vilket gör att den sista snutten av dagen spenderas i soffan med Sandra eller dylikt, då brukar inte mer datorsittande ha så högt prio direkt.

Vi hörs lite mer senare boys and girls, nu ska jag packa träningsväskan!

/ Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0