Back on track

Ny dag och 85 dagar kvar till studenten. Efter två vilodagar är det nu dags för ett Spin Baspass ikväll, vilket ska bli riktigt skönt! Måste, måste, måste komma igång med samma vanor igen efter några få dagars slappande. Men jag måste medge att jag troligen inte tänker gå till skolan idag, det regnar för mycket. Palla regn, jag vill ha sol! Förhoppningsvis är det bättre väder när jag ska hem så jag kan promenera då istället :)

Börjar få lite smått panik, 8 kilo kvar på 85 dagar.. Jag hoppas verkligen att min kropp slutar strejka snart och släpper ifrån sig kilona. 85 / 8 = 10,625. Så ett kilo per tio dagar, nu är det bara att köra!

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Anna

Du klarar det! :D

2008-03-13 @ 17:37:36
URL: http://kanjagblismal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0