Bilden stämmer inte alltid överrens med verkligheten

Som sagt var så hämtade jag ut ett Ellospaket idag men lite besviken blev jag allt! Vi hade beställt nya badlakan i färgen nougat, men om du frågar mig så är dem lila, hmm.. I övrigt var allt bra, tröjorna såg bra ut och den där sportbagen som man fick med på köpet är grym! Visar den senare, hittar inga bilder just nu och kameran är urladdad. Kommer verkligen älska att packa träningsväskan från och med nu, så snygg och praktisk är den :)

Tröjorna och linnena som jag hade beställt har jag likadana sen tidigare, men jag gillar dem så mycket att jag klickade hem två st till av varje. Så nu har jag fyra linnen och fyra tröjor. Kan verkligen rekommendera dessa :)



Ska hämta ut vårt h&m packet idag eller imorgon också, ska bli roligt att prova allt och se om det är lika fint som det är på deras bilder, hoppas det!

Men nu ska jag fixa och dona lite till innan jag ska träffa mamma och pappa.
Ha en trevlig kväll!
/ Sandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0