Dagsavslut

Nu är snart dagen slut och jag börjar bli trött. Ska strax ta lite citronyoghurt med kanel och müsli och sätta mig vid tvn och vänta på att älsk ska komma hem. Tyvärr har jag varit jättelat sen jag kom hem från jobbet, har varken orkat plugga eller dona något. Har "bara" gått en promenad på 50 min för att lämna tillbaka två hyrfilmer och lagat middag.

418677-153
Det blev räkomelett med persilja och keso med paprika & oliver. När jag är själv hemma orkar jag oftast inte laga mat som tar längre tid att laga, känns oftast ovärt. Men god mat brukar jag alltid se till att fixa till mig själv :)

Nej, nu ska jag ladda inför veckan som kommer med lite vila - och yoghurt ;)
God natt på er! 
/ Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0