Delad glädje, delad disk, delat liv

Idag har jag och Johan bott ihop i ett halvår och jag måste bara säga, Oj så bra det känns! Att flytta ihop med Johan är det bästa jag gjort, bortsett från när jag träffade honom (för det slår allt). Vi har det så bra tillsammans han och jag, tar hand om varandra och ger varandra massor med kärlek.

En av de bästa sakerna med att bo tillsammans är att jag alltid får komma hem och träffa min älskling. Det spelar ingen roll ifall båda har jobbat olika tider, vi ses ändå alltid minst en gång per dag. Och en sak till som är underbar, det är att vi får sova tillsammans alla nätter. Att alltid få pussas god natt, hålla om varandra när man ska sova och vakna bredvid den jag älskar, det är bäst!

image152

Jag älskar dig Johan! ♥
/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0