DILEMMA!

Hmm, jag har ett i-landsproblem.

Idag kollade jag mitt konto på modellbilder.se och fick syn på att jag har fått förfrågan om att vara med i Miss World Sweden (Eskilstuna), igen. Var med både i Eskilstuna och Örebro förra året. Men jag vet inte hur jag ska göra i år... Visst vore det kul att få bli sminkad och göra visningen (om jag går vidare från castingen) MEN jag vill inte åka till sthlm som man får göra ifall man vinner. Visst, chansen (risken?) att jag vinner är liten men ändå den finns där.

En annan sak som är jobbigt är att castingen är ikväll klockan 18.00 (dvs om 3,5h), så nu blir det fundera av men jag har ingen aning om hur jag ska göra.. Förslag någon? (A)

Bild från Eskilstuna förra året :)


/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Mickis

Tycker du ska vara med! :)

2008-03-28 @ 14:43:37
URL: http://manderssson.blogspot.com
Postat av: Anonym

klart du ska vara med =)

2008-03-28 @ 15:17:45
URL: http://marioon.blogg.se
Postat av: Linnea

MEN KLART DU SKA VARA MED!! :D varför vill du inte åka till sthlm? :o

2008-03-28 @ 15:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0