En dag i stan

Vid tio tiden idag åkte jag in till stan för att träna styrketräning på gymmet. Gick igenom mitt nya schema innehållande lite nya övningar och det var både kul och det gick bra! Efter ca 45 minuter kom Malin och jag sprang ner och bytte om till bikini, sedan simmade vi 30 längder tillsammans innan vi gick och åt en god lunch. Jag tog en mumsig grekisk sallad och Malin tog en ost&skinkpaj.

Efter mycket prat och massa ätande unnade vi oss en runda i lite butiker. Hittade massor med snyggt, men lät bli att köpa kläder (i och med att jag inte är så smal som jag vill vara). Dock hittade jag skålar på indiska som jag bara inte kunde låta bli! 100 kr för fyra, så jag bunkrade upp med åtta st.

image158


Nu blir det plugg och top model för min del!
/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Vicky

vilka fina :)

du! jag ska till Gotland den 22:a (på lördag) kommer komma hem på onsdag. Kan du ses antingen på torsdag eller fredag? :)

2008-03-18 @ 18:00:09
URL: http://vycki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0