En väldigt trött onsdagkväll

Johan ligger och sover på soffan, sötis! Han är trött efter en dag på jobbet och självklart unnar jag honom lite sömn. Men om några minuter början Top model och då ska jag allt väcka honom så vi kan tittat tillsammans och mysa!

Ikväll har jag ett väldigt matbegär, inte sötsug, utan jag går runt och är sugen på pasta, gratänger, pajer, såser, grillad kyckling och massa sånt ;p För att stilla suget ska jag ta en skål yoghurt och lite müsli och äta lååångsamt :)

Tyvärr har jag även huvudvärk.. Jag som har ätit så bra idag, tränat och allt. Tror att det kanske kan vara att jag inte kan sova djupt längre. Sen jag började träna, vaknar jag nästan alltid innan väckarklockan vilket inte alls är likt mig. Får försöka kompensera det ikväll genom att lägga mig tidigt, är ändå riktigt trött så det är nog en bra idé :)

Ska kila och fixa den där yoghurten nu. Ha en riktigt bra kväll alla!
/ Sandra

Kommentarer
Postat av: amelie

känner igen det där. Sen jag började träna ordentligt vaknar jag alltid innan alarmet går igång, men jag klagar inte - vaknar hellre tidigt än sent :) Så man inte sover bort dagarna :)

2008-03-06 @ 08:18:18
URL: http://ameliepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0