Energidödare

Så mycket energi, så mycket vilja och lust att hitta på massa saker, att kämpa och träna, att städa och fixa. Jag sprudlar av energi, ja jag till och med skuttar runt och flummar mig för att jag på något sätt är jätteglad. Men ändå så tyngs allt ner, tiden räcker inte till, jag är för lat, börjar med saker för sent och ingen energi alls visar sig. Just nu är det mest mitt humör och skolan som förstör.. Matte C prov om mindre en 1,5 timme och efter det hoppas jag att jag kan slappna av lite. Även om jag inte får G, så har jag i alla fall testat och hoppas på att få göra om det.

Johan åkte precis till jobbet, så jag har ingen att ventliera mina känslor med så jag behövde skriva av mig lite :)

Hörs senare när jag förhoppningsvis klarat av provet..
/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0