Hemmasysslor

418677-154 418677-155

Äntligen hemma!
Men..

.. idag när jag kom hem möttes jag som vanligt av en hög med post, och som vanligt så innehåll 95% av denna hög reklam och åter reklam. Men idag var den nästintill rekordstor. Att de orkar skicka ut så mycket varje vecka är helt otroligt. Jag lägger det mesta bara på hög som samlar damm, men jag ska inte klaga, då och då får man ju ett bra erbjudande och så är det någon (stakars) person som får en slant för att dela ut allt.

Efter att ha kollat lite reklam så blev det att slänga in en tvätt och köra igång. Tvättkorgen var överfull (som ni ser) men jag ska under kvällen försöka minska på den lite så vi får plats i badrummet och inte behöver bada i kläder.

BTW, jag är "ledig" imorgon! Eller ja, jag har inga lektioner i alla fall.

Nej, nu är det eftermiddagslursdags dvs sovstund :) Hörs later!
/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Natalie B

känner igen det där med bara reklam :)

2008-03-17 @ 20:42:56
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0