Irritation!

Seriöst!? Jag trodde att man någon gång i livet kunde få slippa irriterande kommentarer, dumma påståenden och bara helt enkelt få lite tips och råd. Men nej, inte ens på ett "seriöst" träningsforum kommer man undan från folk som (rent ut sagt) verkar vara iq-befriade och inte fattar ett skvatt av poängen med det hela.

Vi bad om:  tips/råd och funderingar om min uteblivna viktminskning
Vi fick på köpet: kommentarer om att Johan inte borde göra "bantningsscheman åt sin flickvän", att jag kan sluta med p-spruta för min mens kommer ändå utebli och att jag kommer få ätstörningar skickade på posten om jag ska "pressa" mig ner till den vikt jag siktar på.

Allvarligt, jag skulle inte kunna få ätstörningar, jag fungerar inte så. Men jag är byggd så att jag ha liten tunn benstomme och trots att jag kanske väger normalt och som många andra i min längd, så ser jag ändå en aning "tjockare" ut och det vill jag ha bort. Jag vill inte se ut som ett skelett, jag vill bara vara trimmad och slank.

Jag vet till 95% vad jag håller på med och fattar inte  varför folk alltid ska förutsätta att man är "nybörjare" och idiot. Varför jag inte går ner i vikt är typ det enda jag inte fattar mig på och därför bad om råd om. Och nu (efter några faktiskt (!) seriösa idéer) tror vi att vi vet vad det är.

Nej, förlåt om det här blev ett negativt inlägg, inget riktat alls mot er läsare. Men ibland blir jag lite less när folk, utan att veta och fråga om det, förutsätter att saker är på ett visst sätt, fast det inte är så..


/ Sandra

Kommentarer
Postat av: andrea :)

vad tror ni att det kan bero på då? det är faktikst ganska intressant och veta, blev lite nyfiken :$

2008-03-08 @ 20:38:03
URL: http://koolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0