Jag älskar att ha lov!

God morgon alla!
Nu är jag uppe sedan en halvtimme och är faktiskt ganska pigg. Idag blir det fortsatt städande i lägenheten (det har pågått i tre dagar redan), innan mina mostrar och min mormor kommer på lunch vid ett-tiden. Ska bjuda på saffransnudlar med limekyckling och blandsallad. Till efterrätt ska jag baka Äpple&mandelmassemuffins!

Jag har redan kört igång en tvätt och ska snart äta något litet till frukost. Johan jobbar hela dagen idag, så jag ska försöka hinna massa "tråkigt" dvs, diska och sånt så han slipper slita när han kommer hem efter arbetsdagen.

Vad ska du göra idag? :)
/ Sandra

P.s En försenad utvärdering av Mål 2008 kommer senare idag.

Kommentarer
Postat av: amelie

idag blir det träning, tripp till hållsta och ridning (: Ser fram emot torsdag! :)

2008-03-25 @ 09:40:07
URL: http://ameliepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0