Jag är full av beundran

Jag vet inte vad jag ska skriva, vad jag ska blogga om. Jag har total idétorka och de känns som om allt i mitt liv har jag antingen redan skrivit om eller så är det ointressant ;) Får nog lämna över lite bloggande till Johan, hans liv är mycket roligare och intressantare just nu! Han har sökt ny tjänst på jobbet, han får massor med uppdrag på jobbet, han tränar och ser resultat, han diskar och plockar hemma. Ja, han är underbart duktig just nu! Och han får "lön för mödan" också, och det är han verkligen värd. Min duktiga, fina, söta, underbara Johan ♥

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Jag tycker att det är intressant att läsa om hur det går för dig med din träning, kost, viktnergång och skola :)
Hoppas det gick bra för dig på ditt matte c prov föresten :D!

2008-03-13 @ 21:56:17
URL: http://larssontherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0