Jag börjar tröttna

418677-119En timme och tio minuter promenad blev det idag på min vilodag. Riktigt skönt med frisk luft och lite rörelse. Imorgon är det dags för styrketräning igen, ska nog köra lite kondition också, för kaloribränningens skull. Dock känner jag mig inte peppad alls.. Varför? Jo, för det händer inte ett skit. I elva dagar har jag varje morgon vägt mer eller mindre exakt samma, trots träning och bra mat. Jag går inte ner i vikt alls, inte någonting och det känns skitsurt!

Första veckan kan det (trots allt) bero på att jag har chockbyggt en aning muskler. Och även att jag mer eller mindre svalt mig själv på förmiddagen och åt de flesta av mina kalorier på kvällen, så jag antar att min kropp "sparade" på det jag har, men nu? Jag ligger på minus i kalorier, dock inte överdrivet, äter var tredje timme, tränar som vanligt (sex dagar i veckan) men inget resultat what so ever...

Självklart tänker jag inte ge upp, det är fortfarande 91 dagar kvar men hur kul är det? När jag dag efter dag är duktig, men blir lika besviken varje gång jag borde se åtminstone ett litet resultat men nej.. ingenting alls.

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: amelie

du är stark!

2008-03-07 @ 07:51:48
URL: http://ameliepettersson.blogg.se
Postat av: Anonym

det kan ta upp till sex veckor att se resultat efter träning.

2008-03-08 @ 12:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0