Jobb, jobb, Amelie

Idag är det fyra dagar kvar på lovet, inklusive idag. Och jag ska jobba? Suck, fast jag vill ju ha och behöver pengarna så det är bara att bita ihop. Och komma ihåg att vi ska till Sälen på minisemester nästa vecka (om en vecka idag faktiskt!), då känns det en aning lättare att jobba på en lovdag :)

Ikväll ska i alla fall Amelie komma hit och vi ska laga paj och titta på "Du är vad du äter". Efter det kanske det blir en promenad och film. Hon ska sova här och på fredagmorgon ska vi upp på ett Spin medelpass klockan 8.00. Ska bli riktigt kul!

Nu blir det frukost för min del, ni lär höra från lite Johan senare :)
/ Sandra

Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

Jag tycker den ser så himla mysig ut :) Ja jag har köpt lite nya saker så några bilder ska jag lägga upp, vår lägenhet är dock inte i sitt bästa skick.. :)

2008-03-27 @ 07:58:30
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: amelie

Ser fram emot kvällen! :)

2008-03-27 @ 08:00:56
URL: http://ameliepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0