Kan man bli mer besviken?

Utvärdering av "Mål 2008" vecka 9.

Träning
~ 3 x 45 min Spinpass
~ 2 x styrketräningspass på gym
~ 1 h & 20 min kondition på Springmaskin på gymmet
~ Egen styrka med situps, armhävningar osv
~ 215 min (3 h & 35 min) promenad
Mat
~ Jag har legat MINST 500 kcal minus varje dag
~ Unnat mig lite gott, men bara när jag har haft "råd"
~ Minskat min magsäck i och med mindre portioner

MEN ÄNDÅ INGET JÄVLA RESULTAT ALLS!
Fattar verkligen inte varför jag inte går ner i vikt eller ser någon skillnad på min kropp. Den enda skillnaden är min kondition, vilket i och för sig är bra att jag får bättre flås, men jag vill ju gå ner i vikt också.. Jag vill se skillnad, både på vågen och på mig själv och jag vill känna skillnad när jag tar på mig kläder och tar på min egen mage..

Självklart ska jag fortsätta, jag tänker inte ge upp.. Men fan vad surt det känns! Nästa vecka blir det ännu hårdare, ska nog börja köra ännu mer på Naturdieten och se om det funkar.

Pepp,pepp,pepp - imorgon!

// Sandra

Kommentarer
Postat av: diggardittliv,

men det syns inte resultat på en vecka ?
för mig har det nog gått 3 månader att bli av med 10 kilo. :)

2008-03-02 @ 21:36:49
Postat av: Sandra svarar

Det sägs att det tar ca två dagar innan en bra dag "märks" och det är inte en vecka, utan två veckor nu :(

10 kilo? Bra jobbat :)

2008-03-02 @ 21:52:36
URL: http://ungsambo.blogg.se
Postat av: Vicky

men du kanske har byggt lite muskler så att dom liksom "väger upp" det du gått ner?
du ÄR bra Sandra :)

2008-03-02 @ 22:28:14
URL: http://vycki.blogg.se
Postat av: malin

kom ihåg att räkna inte kilo på vågen utan mått istället :) muskler väger mer. det kommer att ge sig, du verkar ha en varierande träning och det är också viktigt så att inte kroppen vänjer sig vid en slags träning.så kör på. du kommer lyckas !

2008-03-02 @ 23:12:01
Postat av: Sandra svarar

Tack för din kommentar Malin! :) Dock är det så att jag kan inte bygga muskler i och med att jag ligger på minus i kalorier och därför väger jag mig. Försöker mäta mig också, lite då och då, så jag inte stirrar mig blind på vågen ;D

2008-03-03 @ 08:09:16
URL: http://ungsambo.blogg.se
Postat av: andrea :)

håller med några över mig..
man bygger upp muskler när amn tränar.
muskler väger mer än fett

2008-03-04 @ 18:15:38
URL: http://koolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0