Ledig dag!

Idag är jag ledig, för första gången på länge, och sista gången på ganska länge. Därför hade jag tänkt få mycket gjort samtidigt som jag tar det lugnt (omöjligt? :))

Har redan ätit en frukost bestående av lättfil och grovmüsli, Rågrutx2 med skinkost och rökt skinka och ett glas minimjölk.

Dagsplan:


09-13 (När Sandra är i skolan)
* Diska minst två lass (dvs fylla två diskställ)
* Plocka undan skräp som ligger (förpackningar, gamla papper, kläder)
* Spela en Sit'n'go på Pokerstars, var väldigt länge sedan jag spelade poker sist.
* Dricka minst 3 liter vatten

13-15
* Träna på ASK. Ett pass med ~25min högintensiv förbränning + mage/rygg
* Snabbt mål, kanske något med tonfisk/makrill kombinerat med proteinshake.
* Duscha/bada - får se vilket som känns mest aktuellt.

15-19 (När Sandra jobbar)
* Diska ett lass till.
* Vila ~1 timme.
* Dammsuga där det behövs
* Sortera kläder - rent in i garderober/byråer, smuts ner i tvätten

Vore bra om man hann tvätta bilen också, men det kanske blir tight. Frågan är om det är onödigt i det här vädret?

Vad tror ni om mitt upplägg? :)

/ Johan den ledige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0