Lite utvärdering

Dagen har inte riktigt blivit så som jag tänkt, även om jag fått en del gjort. Efter jag hade tränat så blev jag på jättedåligt humör. Inte arg, snarare ledsen. Vet inte alls varför, det kändes mest som att allt negativt sög ner en bara, och det blev lite mycket. Som tur var fick jag jättemycket pepp och stöd av min älskade Sandra, så det blev snart bra igen!

Jag har iallafall:

Diskat ett lass (det andra diskas nu efter att jag skrivit klart)
Tränat på ASK. 15min i crosstrainer samt mage och rygg som planerat.
Lagat mat. Äggröra blandat med makrill och riven morot till - riktigt simpelt men gott!
Rensat lite skit som ligger hemma, och gått ned med det och litet ill till soprummet.
Sovit en dryg timme på soffan - underbart och behövligt!
Ringt M-Bilar (BMW) och frågat lite kring service.

Jag har dock inte:

x Tagit mina vitaminer/tillskott (gör det till kvällsmaten)
x Dammsugit
x Duschat/badat - behövs, men jag och Sandra ska göra det tillsammans ikväll, fniss!
x Tvättat bilen - det blev ganska hårt nedprioriterat idag

Nu ska jag diska lite snabbt, och snabbprepapera för middagslagning i köket. Jag och Sandra ska laga något trevligt till fredagsmyset, vi vet dock inte vad ännu! Några tips?

/ Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0