Med alla konserver kan man ju tro att vi bunkrar

418677-147

Sådär, nu har familjen Hermansson/Andersson varit och handlat mat! Köpte massor med nyttigt, för här ska det tränas och gå ner lite i vikt. Avokado, keso, philadelphia, bönor, vitkål, kycklingfiléer, makrill, müsli är lite av det vi köpte. Gick på hela 907kr men så var det också storhandlning som ska räcka fram till den 25:e med enbart lite små kompletteringar :)

En sak som dock är svårt när det kommer till att köpa mat är vad ska man köpa för "snacks" när man ska äta nyttigt? Ni vet, något som man bara kan ta och äta när man snabbt behöver/vill ha något. Frukt, russin, fil, riskakor är några sådanna saker vi brukar köpa, men vad mer? Vill ha något som är enkelt, gott och billigt i kalorier. Men det kanske inte finns? ;p

Trevlig kväll!
/ Johan & Sandra

Kommentarer
Postat av: S

naturella cashewnötter :)

2008-03-11 @ 23:30:38
Postat av: Ina

Känns lite dumt att kommentera nu när jag aldrig gör det, men...

Istärningar av Brämhults färskpressad juice är gott, det är ju inget socker i heller! :)

2008-03-12 @ 00:28:52
URL: http://ordbajseri.wordpress.com
Postat av: Sophia

Måste bara säga att er blogg är så mysig, får mig att längta tills jag och min pojk ska flytta ihop nästa sommar =)

2008-03-16 @ 23:00:59
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0