Med koll på kalorierna så kanske det går..

Gym + mer             1400 kcal /dag
Gym                        1200 kcal /dag
Kondition + mer     1200 kcal /dag
Konditon                 1100 kcal /dag
Vilodag Aktiv          1000 kcal /dag
Vilodag                   900 kcal /dag

Sådär ser mitt nya kalorischema ut som jag ska testa under några veckor. Jag hoppas verkligen det kan få igång min viktnedgång! Står fortfarande still och studenten närmar sig.. Skönt i alla fall att det är lov snart, då ska jag passa på att röra mig massor!

Tyvärr blev det ingen träning idag, har inte mått bra alls. Men en vilodag har ju aldrig skadat plus att det var en vecka sen sist jag hade min senaste vilodag. I och med att det är vilodag idag så ska jag hålla mig på 900 kcal. Har ätit 750 hittills, så har 150 kcal kvar till ikväll när Johan kommer hem och ska äta efter träningen. Då får jag också ta någonting gott :)

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är ju helt galen som har sådan kontroll på hur mycket kalorier du får i dig om dagen men så jävla härlig att ha sådan motivation, det verkar som du verkligen vill detta ("verkar", du vill ju verkligen gå ner i vikt) :P Fan vad ja beundrar dej o dina framsteg. Trots att du ser skitbra ut och har ingen panik gånerivikt grej för att du kan bli sjuk.. så har du stor motivation
till det du gör. Jag ser upp till dej, jag borde också hålla koll men jag orkar verkligen inte göra det. U go girl, du skulle bli bra som ersättare för Anna Skipper :D (kanske hennes assistent?!) HAH, trög ja e.. Menmen.. Lycka till med ditt mål, det var väl till studenten du skulle gå ner?! :D Säger grattis nu, för ja vet att du kommer klara deet. Kraaaam!

2008-03-19 @ 21:02:21
Postat av: Sandra svarar

Tack Elin för din kommentar! :D Blev glad av att läsa den!

2008-03-20 @ 07:35:22
URL: http://ungsambo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0