Mellis & uppladdningstajm

Nu är jag hemkommen efter en halvlång dag i skolan, vi har spelat in en reklamfilm och haft oss men i övrigt har jag väl inte fått så mycket gjort. Matteprovet som jag skrev igår är inte rättat utan jag får veta resultatet imorgon, snacka om nervös!

Hur som helst så är jag hemma nu och det är dags för mellis! Idag fick det bli apelsin, päron och lättkeso toppad med kanel, riktigt gott faktiskt och inte mycket kalorier heller för den delen! Behöver även ladda inför spinningen ikväll så frukt passar utmärkt. Live vila skulle sitta fint också, ska nog lägga mig på soffan vid tvn i några minuter.

image148

Måste bara tillägga att keso verkligen är så gott! Hade nästan glömt bort att det fanns, men nu får jag nog passa mig så jag inte föräter mig så gott som det är :)

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Va gott det ser ut att vara! Ska nog ta och prova det! :D

2008-03-12 @ 19:00:23
URL: http://neeeta87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0