Middag hos mina föräldrar

418677-166Igår (söndag) åkte jag och Johan ut till mamma & pappa för att äta mat och fira påsk. Efter en seg förmiddag kom vi dit vid fyra tiden. Vi började med en stunds prat, sedan började mamma och jag med maten medan Johan kollade på ljudet på deras dator och pappa tog en dusch.

Till förrätt gjorde vi laxbakelser (som blev jättegoda!). Egentligen skulle det bara vara lax litegrann uppepå, men i och med att vi alla gillar lax så pass mycket fick det bli extra mycket och pryda hela bakelsen, vilket vi alla inte bara tyckte var gott utan också snyggt!

Till varmrätt var det diverse gottigheter. Köttbullar och prinskorv, potatis, två olika patéer, ägghalvor med tillbehör och sallad. Efter två portioner var i alla fall jag mätt!

Till sist tittade vi på filmen "Natt på museet" med Ben Stiller. Till detta mumsade vi påskgodis och Cola Zero och när lite mer än halva filmen gått, gjorde vi glass med mandariner.

En riktigt bra kväll med gott att äta och trevligt sällskap!


/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad gott det såg ut :) Följer bloggen och tycker du Sandra är jätteduktig med dina mål :) ha en trevlig kväll!

2008-03-25 @ 18:10:35
URL: http://johannabohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0