Min lunch!

418677-118
Efter en förmiddag av diskande, tvättande och pluggande kände jag för en stärkande lunch. Ska även träna i eftermiddag så jag behövde få i mig massa nyttigt och gott!

Recept
60 gram kokad fullkornspasta
4 skivor skinka (rökt eller kokt)
½ avokado
8 ostträrningar (17%ig)
½ dl kikärtor
½ skalad morot
1 tsk turkisk yoghurt (3,5%ig)
Valfri krydda

Koka pastan, skiva och skär övriga ingredienser. Blanda ihop, krydda och toppa med turkiska yoghurten! Vill du ha ett lättare alternativ, hoppa över osten och ta mindre pasta.

Hur många kalorier detta är vet jag inte exakt, men jag har nästan slutat räkna luncher. Vet att jag behöver få i mig en hel del så min kropp inte tror att jag svälter :)

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: hjälp!

Hej Sandra! Du verkar ha sån bra koll på det här med viktnedgång och sånt, så jag har en liten fråga till dig..
Jag är 173 cm och väger 52 kg, är jättenöjd med min kropp och allt, vill absolut inte gå ner i vikt men jag skulle vilja minska 1 sak: mitt höft- och lårmått. Har du någon aning om hur jag bör gå till väga?
Du har en toppenblogg, jätterolig att läsa och jag tycker att du är superduktig!!!
Tackochhej!

2008-03-05 @ 15:14:18
Postat av: Therèse

Ser hur gott ut som helst.

2008-03-05 @ 17:26:57
URL: http://tthomasson.blogg.se
Postat av: Sandra svarar

Svar till hjälp!
Det enda rådet jag har ifall du inte vill gå ner i vikt är att träna :) Fettet fördelar sig jämnare på kroppen och då kanske du kan minska dina mått med någon centimenter. Lycka till! :)

2008-03-10 @ 16:16:40
URL: http://ungsambo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0