Mitt första träningspass på ASK!

Nu är vi hemma igen :). Sandra har jobbat, och jag har varit på gymmet en sväng, som jag skrev tidigare att jag skulle. Jag fokuserade mest på högintensiv konditionsträning, så jag började i en springmaskin 5+8min på runt 160 slag i minuten, och sedan 14min på cykel, runt 150 slag i minuten. Svettades som en gris I can tell you :D Jag avslutade med att köra lite axlar och mage, två övningar vardera. Sedan, efter ca 40min var mitt första pass på ASK avklarat.

På grund av all debatt som uppstått tänkte jag länka en guide till hur en viktminskning går till, en så kallad deff. Killen som skrivit den är höggradig fysiolog med många år av studier bakom sig.

Deff - en guide

/ Johan

Kommentarer
Postat av: Therèse

Nej men tänkte bara eftersom att du gjorde så stor grej utav det hela, ber din pojkvän skriva inlägg riktat emot oss som kommenterade osv. Men sak samma bryr mig inte ett dugg egentligen, gör vad du vill men har sett min kompis kropp efter att ha legat minus totalt och den såg hemsk ut.

2008-03-04 @ 22:47:30
URL: http://tthomasson.blogg.se
Postat av: Therèse

Det är ingen som har sagt att du är nollad och bara kör på, eller? Javisst du blir säkert skit fin till din student, har inte sagt att du kommer råka ut för samma sak som min kompis men bara så du vet finns risken.

2008-03-04 @ 22:55:38
URL: http://tthomasson.blogg.se
Postat av: Therèse

Okej. Men ska inte besvära dig något mer, du har hört min åsikt och jag har din. Alla kan inte ha likadana åsikter så. Hej

2008-03-04 @ 23:02:52
URL: http://tthomasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0