Mitt liv med kalorierna

Sådär, då var jag hemkommen igen, fast denna gången från Spin baspass. Men jag vette sjutton om det inte var mitt sista baspass, blev knappt svettig och stog upp när andra satt , bara för att jag skulle få kämpa lite och kanske få upp pulsen. Men nej.. så det är kanske dags att börja på medel, hmm..

418677-149Jag har hunnit äta lite sedan jag kom hem. Det blev tonfiskröra med keso, grönsaker och sweet chilisås. Gott och väldigt enkelt (och nyttigt!).

Du behöver bara blanda tonfisk, keso och sweet chilisås till en röra och sedan koka/steka grönsaker och krydda. Jag använde mig av örtsalt och citronpeppar på mina grönsaker och sen hade jag lite extra sweet chilisås till :)


En sak jag ska börja göra när jag äter hemma är att alltid äta på en mindre tallrik för att hålla portionsstorleken nere. Lättare att se och hålla koll på det sättet faktiskt, testade idag!

85 dagar kvar, pepp pepp pepp =D
/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0