När pokerhajarna simmat någon annanstans

Idag 19.15 var tanken att vi skulle spela Transcom Online Poker Tour v2. Alltså en pokerturnering med jobbarkompisarna, fast över internet. Sist vi spelade (och jag höll i allt) blev det 8 deltagare. Ganska stor besvikelse.

Idag trodde jag på mer uppslutning av pokersugna kollegor, men EN dök upp. Det blev alltså inget. Istället sitter jag och spelar på egen hand medan Sandra sover. Hittills har det väl inte gått så jättebra, men som tur är så är det bara minipengar vi pratar om.

/ Johan the disappointed poker pro

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!
Blev sugen på att ändra min design också. Men det blev lite fel. Kan ni hjälpa mig? hur fick ni eran header så bred och utsträck. Min bli bara centrerad :S

Ni har en jättefin blogg, läser varje dag. Intressant då jag snart ska flytta ihop med min pojkvän! :D

// Sofie

2008-03-24 @ 22:35:59
URL: http://sofffan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0