Ny kärra, ellospaket och återföreningar

God morgon!

Jag har precis skjutsat Johan till Gbg-tåget, han ska iväg över helgen för att kolla på en ny bil till oss. Han åker nu först till sin pappa i Gbg, sen gör dem sällskap till Trelleborg och kollar på bilen. Får se hur det går :)

Min helg består mestadels av träning, plugg och lite plock. Ska även på middag hos mamma och pappa, vilket ska bli väldigt trevligt! Någon gång idag tänkte jag också hämta ut vårt Ellos paket som ligger och väntar på oss. Skulle få med en träningsväska, är nyfiken på att se om den är något att ha :)

Men nu måste jag äta lite frukost och ladda inför träningen :) Skriver mer senare!
// Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0