Pluggpanik, städpanik, träningspanik.

Pluggpanik, städpanik, träningspanik
Matte C prov imorgon och jag vet inte hur det ska gå! Shit, måste nöta järnet ikväll. Sen har man ju allt annat också, segobert som jag är och alltid skjuter på allt får jag väl skylla mig själv, men mycket är det. Ska bli skönt med lov!

Pluggpanik, städpanik, träningspanik
Seriöst, lägenheten behöver sig en omgång med dammsugare, dammtrasan och lite andra rengörningsgrejer. Tyvärr måste annat prioriteras just nu. Men en riktig städdag är inplanerad nästa fredag, då är det stortstädning på gång!

Pluggpanik, städpanik, träningspanik

En hel dag utan motion alls, lagom ångest. Har inte mått bra idag, så det är nog egentligen lika bra men ändå så känns det surt. Blir nog träning imorgon om jag mår som jag ska. Tänker inte dra ner på tempot, sex dagar i veckan är det som gäller!

/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0