Rätt beslut? Jag hoppas det!

Efter mycket funderade och tänkade så har jag bestämt mig för att inte gå på castingen till Miss World. Visst, det skulle vara roligt men jag är inte på humör plus att jag vill verkligen inte åka och vara med i Sthlm. Och det skulle ju vara lite konstigt om jag (mot förmodan) vann och säger: "Tack, men tvåan får åka till sthlm istället för jag vill inte". Då kan jag lika gärna avstå den här gången, har ju varit med tidigare och är nöjd med hur det gick :)

Dock måste jag säga att trots att jag är 75% säker på att inte gå, så finns det fortfarande ett velande. Men jag tror inte att jag kommer ångra om jag låter bli, det kommer ju fler chanser! Plus att jag har en annan sak på G på måndag! :D

/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0