Så var det söndag igen

Shit vad veckorna går snabbt! Utvärdering av vecka 10:

Träning:
~ 2x45 min Spinpass
~ 3 styrketräningspass på gymmet
~ 1h och 20 min kondition på springmaskin på gymmet
~ 20 längder simning (500m)
~ 260 min (4 h 20 min) promenad

Mat
Har höjt mitt matintag något för att min kropp inte ska tro att jag svälter, men jag ligger fortfarande på minus. Har haft en liten "ätarhelg", laddar inför nya tag med hårdkörning, både av mat och träning.

Resultat
Väger fortfarande exakt samma..

Teorin vi har är svår att förklara, men det är i korta drag så att vi tror att min kropp sparar på någonting ( jag vet inte namnet ) i mina muskler. Det kan tydligen göra så. Jag ska bara köra på, det borde släppa inom en snar framtid :)

/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0