Se upp i backen!!

Sälen v.14, here we come! Efter många om och men har jag nu lyckats fått ledigt från mina jobbpass som jag fick tilldelade fast jag hade bett om ledigt. Så torsdag-söndag v.14 bär det alltså av till Sälen. Jag och Johan åker tillsammans med min kusin, hans flickvän och deras vänner. Totalt är vi 12 personer (tror jag) och det ska verkligen bli jättekul! Dock är jag osäker på om jag ska åka slalomskidor, blir kanske längdskidor för min del. Kul ska det bli i alla fall, skönt att komma bort lite från vardagen :)

418677-162

Om två veckor bär det av, längtar!
/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha så kul :)
Skit snygg bild förresten!

2008-03-21 @ 10:07:17
Postat av: Sandra & Johan svarar

Tack! :) Johan som har tagit bilden :)

2008-03-21 @ 10:49:26
URL: http://ungsambo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0