Snabbt förklarat

För att bygga muskler måste man ligga på plus i kaloriintag, plus totalt ,alltså efter att du har tränat och din dagliga kaloriförbränning. För att bygga muskler måste du alltså gå upp en aning i vikt, både fett och muskler. Men jag vill gå ner i vikt, bli smalare och starkare, muskler ska jag bygga i höst när "beach 2008" är slut och lite hull inte gör någonting, men nu vill jag bli av med fett och då måste jag ligga på minus i kalorier.

Det får duga så länge, Johan får skriva mer och förklara sen :) Men hur som helst, jag vet vad jag gör och hur viktnedgång m.m fungerar. Och det går inte att bygga muskler och gå ner i vikt (fett) på samma gång när man är i min "form". Tyvärr är det så.

Hörs senare :)
/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Therèse

Det var inte meningen att du Sandra skulle bli sur och ta åt dig eller vad du nu gjort. Visst det är upp till dig hur du gör med din kost och träning men det är ändå inte bra att ligga minus, min kompis låg minus och tränade som en tok och till slut blev hennes kropp helt sunkig. Hon ville gå ner i vikt och startade världens helvete med sin kropp, menade ingenting illa utan bara att det inte är bra att ligga minus alla gånger.

2008-03-04 @ 22:19:48
URL: http://tthomasson.blogg.se
Postat av: Johnny

Vill du hitta dina kalorifällor kan du gå in på www.kosttips.se och få tips om vad du bör byta ut i din kost.

2008-03-05 @ 09:29:44
URL: http://www.kosttips.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0