Städning och god mat!

418677-170Idag har mina mostrar och min mormor varit här på lunch. Innan dem kom så städade jag hela lägenheten, tvättade en del och diskade. Har fått massor gjort och lägenheten är nu jättefin!

Jag hade påskdukat (trots att påsken är över) och bjöd sedan på saffransnudlar, limekyckling och blandsallad. Det blev lyckat och gott! Till efterrätt gjorde jag mandelmasse&äpplemuffins som också dem blev goda! Ska skriva ut receptet på muffinsarna någon dag, för de är verkligen extra goda. Svårt att låta bli att ta två styckna, om jag säger så :)

Nu ska jag diska lite innan Johan kommer hem!

Hörs senare :) / Sandra


Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

Eran lägenhet är så himla fin! Är det bostadsrätt? :)

2008-03-26 @ 22:52:27
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0