Träning, stan och "sol" - en riktigt bra förmiddagscombo

Vid 11 drog vi till varsitt ställe för lite träning. Sandra körde ett medelspin, och jag ett benpass på gymmet. Jag hade väl ingen egentlig ork, men det kändes ändå bra att träna.

En bit efter tolv åkte jag in i stan och mötte upp Sandra. Vi gick och köpte två par skor och en kjol som hon lagt undan tidigare. Vi hittade en jacka till mig också på rean, som jag tyckte kändes väldigt prisvärd. Tycker ni den ser ut som ett bra köp för 400kr? Jag orkar liksom inte gå runt i min Peakjacka hela tiden, känns inte så kul att aldrig kunna ha något annat. Sedan solade vi i dubbelrummet på Solfuxen City, och gled hemåt för lite köttsoppa, macka och proteinshake.

Efter det tog vi en tur ut till Silvan, där Sandras VISA-kort låg kvar, plus en snabbis in på Rusta och därefter Överskottsbolaget. Vi hittade lite förnödenheter som vi tittat på tidigare (se bild).

Mycket gjort och en trevlig stund ihop, kändes som en bra start på vår egna lördag tillsammans! Nu ska vi duscha och piffa till oss, innan vi glider vidare på kvällens äventyr ;)





/ Johan

Kommentarer
Postat av: amelie

fina kläder och skor :)

2008-03-29 @ 16:58:38
URL: http://ameliepettersson.blogg.se
Postat av: :)

varför likadana skor? :)
fina i övrigt.

2008-03-29 @ 17:14:17
Postat av: Sandra svarar

Tack!

Jo, för det första har jag svårt att hitta skor jag gillar så när jag väl gör det brukar jag kunna "passa på" :) För det andra så är de vita först och främst till min student. Och för det tredje så gillade jag de gula så mycket att jag ville ha de skorna också :)

2008-03-29 @ 17:23:17
URL: http://ungsambo.blogg.se
Postat av: S

vart har du köpt den där underbara kjolen? :)

2008-03-29 @ 17:43:51
Postat av: Sandra svarar

Kjolen är köpt på hm, ungdomsavdelningen :)

2008-03-29 @ 20:53:07
URL: http://ungsambo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0