Utvärdering av Mål 2008 v.11

Träning
~ 2 x styrketräning på gymmet
~ 1 Spin baspass
~ 55 min kondition på springmaskin på gymmet
~ 15 min rodd på gymmet
~ 30 min cykel
~ 30 min intervall jogga/gå
~ 90 min promenad (1h och 30 min)

Mat
Jag tror nästan man kan kalla det en skitvecka när det kommer till maten, jag har skött mig dåligt. Det som är bra dock är att jag har ätit varierat och mycket grönsaker. Har ökat kaloriintaget med flit, men några dagar har det blivit ännu mer än det. Men jag har inte legat på plus och det är huvudsaken.

Faktiskt så står jag inte still längre! Har gått ner 0,2 kg i alla fall så nu är det på väg åt rätt håll. Om fyra dagar börjar påsklovet och då är det hårdträning som gäller! Har varit lite för lite promenader den här veckan, skyller inte på vädret men det är en anledning. Hoppas på sol nästa vecka så det är lättare att ta sig i kragen :)

/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0