Utvärdering v.12

Träning
~ 2 x styrketräning
~ Ett Spin Baspass, ett Spin Medelpass
~ 30 längder sim (750m)
~ 40 min springmaskin, 20 min rodd, 10 min cykling
~ Idrott i skolan

Mat
Jättebra de första dagarma i veckan, men sen blev det påsk och det är ju bara påsk en gång om året så jag ångrar inget godis alls. Har gjort upp ett matschema/kalorischema (finns upplagt här på bloggen) över hur många kalorier per dag, vid olika slags träningsdagar. Testade systemet i några dagar och ska helt klart köra på det.

Summering
Har gått ner en aning, men väger just nu mycket av påskmaten. Nya tag idag och stenhårt fram till Sälen nästa vecka, då är det en liten "moffperiod", sen är det stenhårt igen fram till studenten!

Vi får se om jag någonsin kommer blir nöjd.
/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0