Bara för att jag lyckas

"Postat av: T.

Mår du verkligen bra? Du verkar ha ngn sjukdom för du ÄR smal, om du nu inte reschturerat fotona du lägger ut. Att du klagar på att du är tjock när du är smal sänder ut dåliga signaler till alla som läser denna bloggen, speciellt unga och andra som är överviktiga.

Skärp dig!

2008-05-28 @ 07:55:06 "


För det första har jag ALDRIG sagt att jag är tjock. För det andra är det min kropp och om jag vill bli smalare är det mitt val, bara mitt. För det tredje är det min blogg så jag skriver om det jag känner för, inte vad som passar andra. För det fjärde så, skärp dig själv, du som inte ens vågar stå för vem du är..

/ Sandra


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lägg ner för fan, tål du inte att höra kritik eller? Den där T berättar bara sanningen för dig men du kan inte ens ta sanningen utan är bara otrevlig och bortförklarar dig. Jag håller helt och hållet med T faktiskt. Du sitter och skriver om din vikt hela dagarna och hur nere du är hela tiden, snälla lägg ner någon gång. Vill du veta varför du tappat läsare? Jo för att du bara tjatar om din vikt hela tiden och att du bara söker sympati. Ingen orkar läsa mer om din satans vikt. Skaffa ett liv istället och var nöjd med dig själv, det finns folk som lider av övervikt och du är lååååångt därifrån. Sluta nedverdera övervikta för det är exakt vad du gör. Tänk dig för innan du skriver!!

2008-05-29 @ 15:12:41
Postat av: Linnea

men snälla ^^ sandra får väl åndå skriva om vad hon vill i sin blogg, ni behöver inte läsa den. låt henne skriva om sin vikt och träningspass, det finns faktist folk som bryr sig om vad hon gör för att gå ner i vikt . sen att ni inte är intresserade bryr sig nog inte hon särskilt mycket om..

jag tycker att hon har väl ändå rätt att skriva vad hon vill i sin blogg och om hon nu skulle må dåligt kanske hon vill skriva av sig och gör det i bloggen.

sen så bryr hon sig nog inte så mycket om att hon tappar läsar, huvudsak är väl att hon själv får skriva det hon vill och är nöjd!

2008-05-29 @ 17:51:54
Postat av: Sandra

Anonym: Sanningen? Det T. sa var verkligen inte sanningen och det borde väl jag veta eftersom att det handlar om mitt liv och inte ditt? Jasså, så vikten är det enda jag skriver om, men läs inte då!? Och inte bryr jag mig väl om ifall jag tappar läsare, jag bryr mig bara om de som stannar kvar. Och jag har aldrig nedvärderat överviktiga!!!! Jag vill egentligen inte hänga ut min familj och släkt, men jag kan säga så mycket som att jag har övervikt i släkten och jag tycker lika mycket om dem för det! Jag har aldrig sagt att jag är tjock, jag har bara sagt att jag vill bil smalare och det anser jag att jag har rätt att skriva om i min egen blogg. Tänk dig själv för, innan du uttalar dig anonymt (fegis). Jag står ialla fall för vem jag är, vad jag tycker, hur jag mår och hur jag lever.



Tack Linnea! Skönt att någon förstår :)

2008-05-29 @ 18:25:57
URL: http://ungsambo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Stå på dig tjejen! Gillar verkligen din inställning och visst ska man kunna ta kritik om den presenteras på rätt sätt och inte som dumma kommentarer och "jag vet bäst" inlägg!!!

2008-05-30 @ 09:32:12
URL: http://mammajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0